.....................



رنگین‌ترین شهرها در سرتاسر دنیا

رنگین‌ترین شهرها در سرتاسر دنیا

 

تصور کنید که در یکی از این ده شهر زیبا، متفاوت و خوش‌رنگ زندگی می‌کنید؛ شهرهایی که پشت هر کوی و گذرش، در هر گوشه و کنارش با انبوهی از رنگ‌های درخشان و زیبا روبرو می‌شوید. رنگِ یک معماری شهری و خلاقیت مردمان آن شهر می‌تواند زندگی ملال‌آور، روزمره و صرفا کاری را به چیزی چون یک زندگی با طراوت با جذابیت‌های بسیار تبدیل کند. در این فهرست رنگین‌ترین شهرها در دنیای امروز را معرفی می‌کنیم. نگاهی بهشان بیندازید و اگر به نظرتان باید شهر دیگری هم به این فهرست افزود شود به ما هم خبر بدهید.

 persianpishraneh.com

۱۰ـ شهر Cinque Terre، در ایتالیا

این شهر شامل تعدادی شهرک و روستا است که همگی‌شان از لحاظ ارتفاع از سطح آب‌های مدیترانه بالاتر هستند. این روستاهای توریستی بر فراز کوهستان‌هایی واقع شده‌اند که مناظر و چشم‌اندازهای بسیار زیبایی برای بازدیدکنندگان فراهم می‌آورد. و مهمتر اینکه، این روستاها سرشار از رنگ‌های شاد، روشن، گوناگون و خارق‌العاده‌اند. ضمن قدم‌زدن در این نواحی که جزو رنگین‌ترین شهرها در ایتالیا به شمار می‌آیند انگار که در بطنِ رویاهای یک هنرمند خلاق راهپیمایی می‌کنید.

۹ـ ساحل برایتون [Brighton Beach] در ملبورن استرالیا

 

این ساحل ممتد شنی بسیار امن است و به شما امکان شنا در آب‌هایی تمیز و گرم را می‌دهد. این منطقه شامل چند ناحیه ساحلی زیباست که به خاطر رنگ‌آمیزی‌های تند و گرمش جذاب‌تر هم شده و جزو رنگین‌ترین شهرها در استرالیا به شمار می‌آید و از نگاه توریست‌ها حتی با مناظر آسمان‌خراش‌های ملبورن هم قابل رقابت است.

۸ـ جزیره بهشت [Paradise Island]، باهاما

پایتخت باهاما یک شهر غنی از زیبایی، تاریخ و شخصیت است. این ناحیه جزو رنگین‌ترین شهرهای باهاما و دنیاست که در سال ۱۶۵۶ میلادی یعنی حدود ۴ قرن پیش کشف شده و در طول این سالیان دراز شاهد دوره‌های مختلفی بوده از جمله دوران استعمار، استیلای دزدان دریایی، تجارت‌های قاچاقچیان و امروزه توریسم جای همه آنها را گرفته است. این شهر مرکز فرهنگ و رنگ در بین جزایر اطراف به حساب می‌آید.

۷ـ شهر Gamla Stan، در نزدیکی استکهلم سوئد از رنگین‌ترین شهرها

 

از لحاظ تاریخی، این شهرک قدیمی در واقع همان استکهلم تاریخی و اصلی است. این شهرک در حدود سال ۱۳۰۰ میلادی بنا شده و امروزه حدود ۳۰۰۰ نفر در این شهر قدیمی زندگی می‌کنند. اغلب ساختمان‌های این ناحیه متعلق به قرون ۱۷و ۱۸ هستند. این شهر هم جزو رنگین‌ترین شهرها در تمام سوئد به حساب می‌آید.

۶ـ شهر Barranco در نزدیکی لیما در پرو

این شهر با ساختمان‌های رنگی و عمارت‌های شکوهنمدی که از دوران استعمار بازمانده‌اند و با مه ساحلی دلپذیرش جذابیت‌های بسیاری برای توریستها دارد و به عنوان یکی از رنگین‌ترین شهرها در کشور پرو، می‌تواند روزهای خوشی را در لیما برای هر گردشگر رقم بزند.

۵ـ کیپ‌تاون [Cape Town]، آفریقای جنوبی

ساختمان‌های بائو کاپ در این شهر رنگارنگ و زیبا هستند. رنگ‌هایی صمیمی و روشن که از خیابانی به خیابان دیگر تنوع رنگی متفاوتی دارند و رنگ‌های‌شان فرق می‌کند. اینجاست که طیف‌های مختلفی از صورتی‌ها، نارنجی‌ها، زردها و آبی‌ها در هم می‌آمیزند تا چشم‌های ما را تسخیر و مسحور کنند. این شهر معروف آفریقایی جزو رنگین‌ترین شهرها در دنیاست و قطعا ارزش اینرا دارد که جزو فهرست ما قرار بگیرد.

persianpishraneh.com



:: برچسب‌ها: رنگین‌ترین شهرها در سرتاسر دنیا,

نوشته شده توسط نیلوفر در سه شنبه 28 آذر 1396

و ساعت 15:0


۱۱ خواص جویدن آدامس که احتمالاً تاکنون در مورد آنها نشنیده اید

۱۱ خواص جویدن آدامس که احتمالاً تاکنون در مورد آنها نشنیده اید

 

حتمالاً شما هم جزو افرادی هستید که در کودکی ۱۰ عدد آدامس بادکنکی را داخل دهانتان می گذاشتید و با دوستان خود مسابقه ی درست کردن بادکنک می دادید.

این احساس البته بعدها رنگ کمتری به خود گرفت و آدامس به یک خوراکی عادی در زندگی ما تبدیل شد. اما در این همه مدت آیا به خواص آدامس فکر کرده اید. احتمالاً بسیاری افراد آدامس را برای تنوع، علاقه ی شخصی، فرار از استرس و نظایر آن استفاده می کنند اما در خصوص خواص آدامس مواردی وجود دارد که احتمالاً از آنها خبر ندارید.

persianpishraneh.com



:: برچسب‌ها: ۱۱ خواص جویدن آدامس که احتمالاً تاکنون در مورد آنها نشنیده اید,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط نیلوفر در یک شنبه 26 آذر 1396

و ساعت 10:11


۷ دلیلی که کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان زندگی شما را بسیار پرنشاط تر خواهند کرد

۷ دلیلی که کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان زندگی شما را بسیار پرنشاط تر خواهند کرد

 کتاب­ های رنگ­ آمیزی بزرگسالان جدید­ترین مد روز است، و برعکسِ بعضی از مدهای زودگذر، این یکی حقیقتاً برای شما خوب است. به نظر روانشناس بالینی بن میشلز، رنگ­ آمیزی فعالیتی بدون استرس است که باعث آرامش آمیگدال ــ مرکز ترس در مغز ــ می­شود و باعث می­شود که ذهن به آن آسایشی که نیاز دارد برسد. اما کتاب های رنگ­ آمیزی مزایای مستقیم دیگری هم برای سلامتی دارد.

PERSIANPISHRANEH.COM



:: برچسب‌ها: ۷ دلیلی که کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان زندگی شما را بسیار پرنشاط تر خواهند کرد,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط نیلوفر در سه شنبه 21 آذر 1396

و ساعت 14:47


سال گذشته دستیار هوشمند سیری میلیون‌ها کاربر را از دست داده

سال گذشته دستیار هوشمند سیری میلیون‌ها کاربر را از دست داده

با وجود اینکه دستیار هوشمند کمپانی اپل (سیری) همچنان جزو محبوبترین دستیارهای دیجیتال هوشمند دنیاست، اما به تازگی گزارشاتی از سوی Verto Analytics منتشر شده که نشان می‌دهند، سال گذشته سیری اپل میلیون‌ها کاربر خود را از دست داده است.

persianpishraneh.com

 



:: برچسب‌ها: سال گذشته دستیار هوشمند سیری میلیون‌ها کاربر را از دست داده,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط نیلوفر در یک شنبه 19 آذر 1396

و ساعت 9:30


تاریخچه ساعت سواچ : اصالتی به استحکام کوه های آلپ

تاریخچه ساعت سواچ : اصالتی به استحکام کوه های آلپ

ساعت سواچ به محض دیدن قابل شناسایی است. مواردی وجود دارد که ساعت سواچ را از دیگر رقبا کاملاً جدا می سازد. ظاهر متفاوت، رنگ های متنوع و طراحی خیره کننده تنها بخشی از این موارد هستند. از طرفی این ساعت ساخت سوئیس است و با بیشتر سبک های پوشش هم خوانی دارد. ساعت سواچ برای همه سنین گزینه ای در دسترس دارد و برای بیشتر موقعیت ها می توان یکی از مدل های سواچ را برگزید. شیوه ی طراحی ساعت سواچ احساسات را برمی انگیزد.

persianpishraneh.com

 



:: برچسب‌ها: تاریخچه ساعت سواچ : اصالتی به استحکام کوه های آلپ,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط نیلوفر در شنبه 18 آذر 1396

و ساعت 9:36


بیوگرافی بولگاری : جواهرات و کالای لوکس با ظرافت ایتالیایی و پیشینه یونانی

بیوگرافی بولگاری : جواهرات و کالای لوکس با ظرافت ایتالیایی و پیشینه یونانی

بولگاری یکی از برجسته ترین نام های تجاری عرصه ی جواهرات و کالای لوکس در ایتالیا محسوب می شود. این شرکت در زمینه های بیشماری از جواهرات نقره گرفته تا هتلداری مشغول به فعالیت است. در این مطلب نگاهی خواهیم انداخت به تاریخچه ی بولگاری که از روستایی کوچک در یونان شروع شد و اکنون به یکی از معروف ترین علامت های تجاری تبدیل شده است. دلیل اینکه در لوگوی شرکت به جای Bulgari ازBVLGARI استفاده شده است، چیست؟ با بامیلو بلاگ همراه باشید.

 

persianpishraneh.com



:: برچسب‌ها: بیوگرافی بولگاری : جواهرات و کالای لوکس با ظرافت ایتالیایی و پیشینه یونانی,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط نیلوفر در یک شنبه 12 آذر 1396

و ساعت 9:42


تصاویر مهیج از موج های یخ زده

تصاویر مهیج از موج های یخ زده

تا به حال تصاویری از دانه های برف، مولکول های آب، گیاهان زیبا، جانوران عجیب و غیره دیده اید. اما آیا تا به حال منجمد شدن موج های اقیانوس را دیده اید؟  این تصاویر در پایگاه دومونت دِ اورویل قطب جنوب گرفته شده اند.

persianpishraneh.com



:: برچسب‌ها: تصاویر مهیج از موج های یخ زده,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط نیلوفر در شنبه 11 آذر 1396

و ساعت 9:39


برترین برندهای بین المللی زیبایی و سلامت: ژیلت

برترین برندهای بین المللی زیبایی و سلامت: ژیلت

برای اصلاح بهتر و زیباتر موهای صورت سال های زیادی در جریان است. از دهه ی ۱۸۰۰ میلادی به عنوان عصر طلایی تیغ سلمانی یاد می شود. مردها برای اصلاح ریش و سبیل خود به سلمانی ها می رفتند و هنگام خروج احساس غرور خاصی به آنها دست می داد. چندی بعد کینگ سی. ژیلت در دنیای آرایش صورت آقایان تحولی ایجاد کرد که به مانند ظهور تلویزیون رنگی و پایان عصر تلویزیون سیاه و سفید بود. با بامیلو بلاگ همراه باشید.

PERSIANPISHRANEH.COM

 



:: برچسب‌ها: برترین برندهای بین المللی زیبایی و سلامت: ژیلت,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط نیلوفر در چهار شنبه 8 آذر 1396

و ساعت 9:33


خرید کالای ایرانی

چه قدر از وسایل شما که خریداری میکنید تولید ایران است؟

 

persianpishraneh.com



:: برچسب‌ها: خرید کالای ایرانی،صدا و سیما،بهترین تلویزیون,

نوشته شده توسط نیلوفر در سه شنبه 7 آذر 1396

و ساعت 14:33


عید 97

 عید 97

نزدیک عیده و بازم لیستای میلیونی و حقوقای کم...



:: برچسب‌ها: عید 97,

نوشته شده توسط نیلوفر در یک شنبه 5 آذر 1396

و ساعت 9:33


راهنمای خرید نیم بوت زنانه (جامع) : زیبایی را با پاییز و بهار قسمت کنیم

راهنمای خرید نیم بوت زنانه (جامع) : زیبایی را با پاییز و بهار قسمت کنیم

بوت زنانه و نیم بوت بوت زنانه از جمله کفش هایی هستند که تقریباً با تمام استایل ها هماهنگی خوبی دارند. چه بخواهید به یک پیاده روی در شهر بروید، چه یک مصاحبه تاثیرگذار کاری، نیم بوت ها می توانند انتخاب درستی باشند. این مدل کفش یکی از منعطف ترین مدل های کفش است که می تواند خود را با هر دو این مناسبت ها تطبیق بدهد. به هنگام خرید باید به اینکه دقیقاً به دنبال چه نوع نیم بوتی هستید دقت کنید. برای شناخت بهتر نیم بوت ها، این راهنمای خرید نیم بوت زنانه به شما کمک می کند که بدانید این کفش ها چگونه به صنعت مد و پوشاک راه یافته اند، چگونه یک نیم بوت زنانه انتخاب کنید و انواع مختلف نیم بوت زنانه را بشناسید. همچنین در این راهنما نکاتی برای استفاده بهتر از این نوع از کفش ها با استایل های گوناگون ارائه شده است.

 

persianpishraneh.com



:: برچسب‌ها: راهنمای خرید نیم بوت زنانه (جامع) : زیبایی را با پاییز و بهار قسمت کنیم,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط نیلوفر در شنبه 4 آذر 1396

و ساعت 9:51


ترفندهای بزرگتر نشان دادن انگشتر الماس

ترفندهای بزرگتر نشان دادن انگشتر الماس

خرید حلقه نامزدی و ازدواج، از مهم ترین بخش های تشریفات ازدواج است. اما در بحبوحه خریدها، شاید لازم باشد بدانید که چگونه می‌توان انگشتر الماس را پر زرق و برقتر و بزرگتر نشان داد.

اگر به دنبال خرید حلقه نامزدی یا جواهرات دیگر باشید، به زودی خواهید فهمید که الماس چقدر گران است. اما نگران نباشید، عواملی هستند که بر اندازه و ظاهر الماس تاثیرگذارند؛ برش الماس، فرم آن و مشخصاتش بر ظاهر الماس موثر است و دقت بر این عوامل به شما کمک می‌کند الماسی داشته باشید که بزرگتر و ایده آل تر به نظر می‌رسد.

اگر به دنبال خرید الماسی هستید که بزرگتر از سایزی که هست به نظر برسد، این ترفندها را به کار بگیرید.

persianpishraneh.com

 



:: برچسب‌ها: ترفندهای بزرگتر نشان دادن انگشتر الماس,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط نیلوفر در چهار شنبه 1 آذر 1396

و ساعت 9:19



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by persianpishraneh ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




نیلوفر




LED
کلید مینیاتوری
تلفن پاناسونیک
درب بازکن های صوتی و تصویری
هواکش و تجهیزات تهویه
فتوسل
برق صنعتی
پایه تلویزیون
شارژ باتری
لامپ کملیون
باتری کملیون
محافظ برق
آیفون تصویری
گیرنده دیجیتال
آنتن هوایی
آنتن رومیزی
کالای دیجیتال
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازرگانی پرشین پیشرانه و آدرس persianpishraneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












بازرگانی پرشین پیشرانه , پخش لوازم برقی , آنتن رومیزی , پخش لوازم الکتریکی , آفر الکترونیک , افر الکترونیک , افر , طرح کسب و کار و مورد های غیر چشم پوشی , دیجیتال , بازرگانی پرشین پیشرانه , پخش لوازم برقی , پخش لوازم الکتریکی ,لاله زار ,لاله زار نو ,لاله زار شمالی ,پایه تلویزیون ,پایه ثابت ,پایه متحرک ,تی وی جک , tvjack , @persianpt,@persianpishraneh,persianpt@,persianpishraneh@ انتن رومیزی ,آنتن رومیزی ,انتن ,آنتن,لالی الکترونیک , , آنتن لالی مدل ۲۵۲-LE،آنتن رومیزی،بازرگانی پرشین پیشرانه،پخش لوازم برقی , نحوه ی اتصال کابل آنتن , تست محافظ برق, تعمیر محافظ, تعمیر محافظ برق, محافظ برق, محافظ ولتاژ, مشکلات محافظ برق , آنتن،انتن،آنتن رومیزی،بهترین آنتن رومیزی،قویترین آنتن رومیزی،آنتن دیجیتال با گیرنده قوی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: